Energetska moć bilja

The Power of Herbs

Sve sam čajeve prvo testirao na svom organizmu

Ruben Papian, svetski stručnjak za ezoteriju i energije, za Magično Bilje otkriva kako je odlučio, u moru svojih aktivnosti, da napravi svoje, već poznate čajeve, i tvrdi: Prijatelji s me konsultovali u vezi čaja koji su počeli da proizvode. Samo sam omirisao mešavinu sasušenih trava koju su mi pokazali. Dok su me sa čuđenjem gledali šta radim, upitao sam ih – hoćete da čujete moje mišljenje? Odgovorili su potvrdno. Tada sam im rekao – vaš čaj može da pomogne tu, tu i tu! Bili su zapanjeni kako to znam. Pitali su me zašto i sam, kad unapred mogu da otkrijem na šta koja biljka deluje, ne napravim neki čaj. Do tada nisam o tome uopšte razmišljao, jer sam voleo da ih pijem, ali nisam bio neki stručnjak za bilje.

Ovako Ruben Papian, svetski stručnjak za ezoteriju i energije, reporter Magičnog Bilja otkriva kako je došao na ideju da napravi svoje poznate čajeve i kako je došao do saznanja kako oni deluju na organizam.

-I tako je počelo?

-Dopala mi se ideja, tim pre što je tek završen rat na ovim prostorima i što sam znao da je narodu potrebno nešto efikasno za nervni sistem i imunitet. Prijatelje sam zamolio da mi nabave 100 primeraka biljaka sa ovog podneblja, najviše sa područja Tare i iz sokobanjskog kraja. Insistirao sam da bude odavde, jer je u Srbiji flora neverovatno raznovrsna. I ne samo zbog toga. Biljke su ovde energetski i po 10 puta jače od istih vrsta koje uspevaju u Evropi. Ubrzo su mi doneli sve što sam tražio. Počeo sam da, jednu po jednu, njuškam kao običan pas. Govorio sam – ovo je za mozak, ovo za krvotok, to je za…

-Na koji način se događa taj process detekcije kod vas?

-Čulo mirisa mi je jako istrenirano. Signal koji primim od biljke sprovedem do mozga, a onda ga pošajem celom organizmu. Pošto je svaki miris određena frekvencija, pratim gde se u meni, na kom organu vibracija pojačava. Ja sve to vidim, poput magnetne rezonance.

-Šta vam govori vibracija?

-Tačno znam gde će ta vibracija, ta biljka da deluje. Svih 100 biljaka sam tad “pregledao”, napravio dug spisak na šta koja može da deluje. A tad sam rekao saradnicima – e, sad predstoji umetnički rad.

-U čemu se takav rad, kada ste Vi u pitanju, sastoji?

-Čaj se ne pravi da bi dobili takve i takve efekte, već obrnuto, prvo hoću da izazovem takve i takve efekte u organizmu, da bih dobio čaj. Tražim najpre, osnovni sloj, fundament. Tako sam napravio četiri sloja. Kada se prave čajevi, mora da se stvara sloj po sloj, prvo osnovni, a onda idem dalje.  U svakom sloju treba da budu dve-tri biljke. Pitao sam se šta će se dogoditi kada se određene trave spoje sa vodom. Da bih dobio odgovor, sve sam čajeve prvo testirao na svom organizmu. Tek kad su delovali onako kako sam smatrao da treba, znao sam da sam dobio potrebnu mešavinu.

-Da li ste pri tome konsultovali i literaturu, iskustva poznatih travara?

-Naravno, ali sam uočio da u nekim knjigama piše da se određena biljka koju sam ja ukomponovao u čaj ne slaže sa nekom drugom, a upravo sam načinio takvu kombinaciju. Tu je greška u tim knjigama. Jer, ako ona ne ide sa tom, jednom travkom, ide sa, recimo, trećom u mešavini. Kombinatorika daje mnogo mogućnosti. A ona su tu i boje i njihovo slaganje: žuta i plava daju zelenu, pa u to ubacim bordo… Tako su nastali OFA, GROM, MAGOS i SALSA. Ne znam koji je čaj efikasniji za problem koje tretira. Uostalom, za njima su sjajni višegodišnji rezultati i iskustva konzumenata.

Rubenovi čajevi – prava kućna apoteka

Za Rubena Papiana, čuvenog evropskog stručnjaka za prirodne i alternativne metode lečenja ste sigurno imali prilike da čujete.

Ovom prilikom ćemo da Vas bliže upoznamo sa njegovim proizvodima koji se već punih šest godina proizvode u našoj zemlji, i dali su iznenađujuće dobre rezultate. Glavna osobina koja ih krasi je – magična moć bilja!

Reč je o Rubenovim Čajevima. U paleti su četiri čaja od kojih svaki ima širok spektar delovanja i koji u kompletu predstavljaju pravu malu kućnu apoteku.

GROM energetski aktivator organizma, koji će Vam popraviti koncentraciju, memoriju i cirkulaciju. Pomoći će Vam da obavite više posla što intelektualnog, što fizičkog za kraće vreme nego ranije uz poboljšani rad čula. Odličan je za studente u periodima intenzivnog učenja kao i za starije osobe sa lošom cirkualijom, sklone zaboravljanju. Odlične rezultate daje kod obolelih od gripa, povišene temperature i malaksalosti.

OFA čaj za smirenje, opuštanje i protiv nesanice. San posle Ofe je kvalitetan i čvrst, a budite se odmorni. Ima relaksirajuće dejstvo kod napetosti nervnog sistema, digestivnih organa i upale mišića. Može se lepo primenjivati uz svaku terapiju u kojoj je potreban sedativ kao dopuna.

MAGOS čaj dovodi emocije i energiju organizma u ravnotežu i smiruje kod dece i odraslih i utiče da se smanje bronhijalno asmatične tegobe alergijske prirode. Daje i osećaj sigurnosti i stabilizuje posledice nepravilnog lučenja hormona kod žena u klimakterijumu. Neprijatne propratne manifestacije kao valunzi, depresivna i razdražljiva stanja kontinuiranim uzimanjem čaja smanjuju se do potpunog nestajanja.

SALSA čaj hit palate, generalno reguliše metabolizam, rešava poremećaje u prometu materija, nepravilan rad žlezda sa unutrašnjim lučenjem, čisti debelo i tanko crevo i krvne sudove od toksičnih i masnih naslaga, čisti jetru i bubrege, ima blago diuretičko i laksativno dejstvo. Smanjuje telesnu težinu i ima dobar kozmetički efekat (poboljšava kvalitet kose, kože i noktiju). Preporučuje se: dijabetičarima, osobama sa povišenim krvnim pritiskom, sa povećanom telesnom težinom, hormonalnim poremećajima, pogotovo ženama u klimakterijumu, dojiljama koje bi da izgube kilograme a ne smeju na dijetu zbog dojenja, osobama sa povišenim vrednostima masnoća u krvi… Ovako možemo da nabrajamo u nedogled.

Čajevi se međusobno jako dobro dopunjavaju i kombinuju. Proizvode se od našeg domaćeg lekovitog bilja visokog energetskog potencijala, koje ima sertifikat Evropske unije da je organskog porekla, ekološki ispravno i atestirano.

Izvor: “Magično bilje – Energetska moć bilja” 2005 Novembar

Leave a Reply

