Put ka uspehu uz razvoj sopstvene ličnosti

put ka uspehu - zona 10.2007.

Njihov cilj je da kod svakoga postepeno uspostavi sklad, ravnotežu, optimalno i operativno funkcionisanje na poslu, u porodici, u međuljudskim odnosima, u Ijubavi, a svaki čovek neminovno nalazi svoje pravo mesto u širem društvenom okruženju!

Želite da naučite da racionalno trošite svoju energiju?

Smatrate da niste uskladili svoje želje i potrebe sa svojim mogućnostima…

Osećate se nesigurno i teško razlikujete istinu od laži, zabluda i predrasuda…

Mislite da menjajući sebe menjate i svet koji vas okružuje i da promenom načina razmišljanja možete pomoći sebi i drugima, ali ne znate kako to da uradite…

Voleli biste da se nađete medu ljudima koji imaju slična interesovanja i isti cilj – da poprave kvalitet svog života…

Potrebno vam je da dopunite svoja znanja iz raznih oblasti ezoterije i drugih nauka, a da pri tome ne provedete pola života čitajući obimnu, a često i suviše stručnu literaturu…

Pridružite nam se!

U Beogradu postoji škola za harmonizaciju ličnosti u kojoj uz stručne predavače i specijalan program vežbi, možete da nađete rešenja i odgovore na mnoga pitanja. Onaj ko zaista želi, može da promeni ono što misli da treba, a pri tom nisu presudne godine, obrazovanje, pol ni zanimanje. Rezultat ovog sistema vežbi jesu kristalno jasne misli, uravnotežene emocije, jaka psiha, sigurnost u sebe, samopoštovanje i harmonija cele ličnosti. Njihov cilj je da kod svakoga postepeno uspostavi sklad, ravnotežu, optimalno i operativno funkcionisanje na poslu, u porodici, u međuljudskim odnosima, u ljubavi, a svaki čovek neminovno nalazi svoje pravo mesto u širem društvenom okruženju!

Oni koji su završili našu školu rekli su:

Željana Krpović iz Beograda:

“Škola mi je pomogla da bolje funkcionišem, pojačalo mi se samopouzdanje, kvalitetnije razmišljam i otkrila sam neke svoje skrivene talente”.

Nikola Obradović iz Beograda:

“Sada se bolje snalazim u životu, na fakultetu, na treninzima i u ljubavi. Više niko ne može da me iznervira, postao sam čvršća osoba.”

Tanja Pelgrom iz Odžaka:

“Škola je promenila moj život.”

Jelica Obradović iz Beograda:

“Nakon završetka škole, mnogo brže i kvalitetnije razmišljam i rešavam probleme, a uspela sam da otkionim i neke emotivne nedoumice.”

Marina Tot iz Pančeva:

“Zadovoljstvo je bilo učestvovati, naučila sam kako da se sa mnogo više volje uklopim i okolinu, harmonizovala sam se potpuno i stekla mnogo tiovih divnih prijatelja.”

Izvor: ”Zona – Put ka uspehu”, 2007 Oktobar, Srbija

Leave a Reply

