Reprogramiranje mozga – nerealna realnost XXI veka

U prošlom broju “Afiše” smo objavili intervju sa Rubenom Papianom, izuzetnog istraživača mozga, specijalistu u oblasti ezoterije i parapsihologije. Posle toga smo dobili toliki broj čitateljskih komentara da je postalo očigledno – jednim razgovorom se ne možemo ograničiti. Danas nastavljamo razgovor sa Rubenom i obećavamo da ćete posle čitanja ove stranice biti barem malo iznenađeni.

-Reprogramiranje mozga – kako je to moguće?

-Objasniću na prostom primeru. Uzmimo telefonski razgovor. Kako se on dešava? Parametri jednog aparata stupaju u vezu sa parametrima drugog – i tu je cela tajna telefonskog razgovora. Sa mozgom u glavi se je potpuno isto i moj mozak vlada unikatnom sposobnošću da se adaptira, podesi ka mozgu drugog čoveka. Međutim, ja imam moralni kodeks saglasno kom ja nikada ne ulazim u tuđu glavu, osim kada me za to ne pitaju. Ako me pita, počinjem seanu i sprovodim dijagnostiku. Ako otkrijem bolest organskog porekla, već posle sedam seansi počinje proces isceljenja – brže ne sme jer bolestan organ ne može da izdrži takav napor. U procesu lečenja koristim metod bioenergije ili neposredno utičem na oštećeni organ.

Ako nije bolest u pitanju, nego čoveku prosto u životu sve ide naopako, za vraćanje informacionog balansa dovoljna je jedna seansa posle koje se život pacijenta vrlo brzo poboljšava. Zbog toga je parapsiholog obavezan da koristi inteligenciju koja je njemu dat, i da konstantno usavršava svoje sposobnosti.

-Sa kakvim zdravstvenim problemima se ljudi najčešće Vama obraćaju?

-Sa svakakvim. Na bol u glavi se često žale. Ona se leči vrlo brzo i efektivno. Ispričaću o jednom od poslednjih slučajeva. Obratila mi se žena stara 33 godine koja se 7 godina mučila sa ogromnim bolovima u glavi koji su joj minimum 2 puta nedeljno izazivali napade povraćanja. Uradio sam 7 tretmana. Žena kaže da je bol kao rukom odnešen i kao da nikada nije ni postojala tih 7 godina košmara. Sličnih slučajeva je baš mnogo.

Pored toga, stalno mi se obraćaju ljudi sa obolelim želucem, jetrom itd. Ti organi se vrlo brzo obnavljaju, samo im treba dati neophodan impuls za to.

-A možete li da se setite nekog težeg slučaja?

-Naravno. Samo da upozorim: ja ću govoriti takve stvari u koje je vrlo teško poverovati i koje će za neupućene zvučati malo neobično.

Nedavno mi je u TV emisija prišla žena sa detetom. Devojka se stalno žalila na jake bolove u glavi. Dijagnostifikovao sam aktivnosti u genu, tj. u njenoj prošlosti. Majka se žalila da se njena desetogodišnja ćerka ponaša vrlo agresivno prema drugima u okruženju i sa njom jednostavno ne može da se izbori. U toku razgovora je postalo jasno da je ta devojčica jedna od trojki. Pored nje roditelji imaju još jedni devojčicu i dečaka. Druga ćerka je bolesna, mentalno zaostala, nalazi se na uzrastu deteta od četiri meseca. Dečak je zdrav, ali vrlo agresivan, sa izraženim neprikladnim ponašanjem. To dvoje zdrave dece – brat i sestra – zajedno ne mogu da postoje: bore se bukvalno sa noževima. Kad je majka kod mene dovela i ostalu decu, ja sam postavio dijagnozu i razumeo da se u deci nešto dešava sa jednim genom. Ovde sam ja u obavezi da pojasnim: gen, ćelija nikada ne umire, nego se prenosi putem globalnog informacionog polja drugim ljudima. Tako sam objasnio da su oštećeni gen deca nasledila još iz srednjeg veka, od 30-ogodišnje žene koju su dugo mučili, a potom ubili. U sadašnjoj denerigiji “trojki” proizašlo je sledeće: bol te srednjevekovne žene se podelio na tri dela, na troje te dece. Devojčica-invalid je “dobila” neposrednu fizičku bol, dečak – agresiju, a zdrava devojčica – velika duhovnu snagu.

A onda majka kaže iznenađujuću stvar:  ispostavilo se da dečak u snovima stalno vidi tu siromašnu 30-ogodišnju ženu i svaki put se budi sa užasom.

Naravno, ja sam počeo da radim sa tim trojkama. Kod zdrave dece se uskoro stabilizovalo ponašanje, a bolesnu devojčicu smo uspeli da damo u specijalizovanu školu.

-To je neverovatno, sposobnosti našeg mozga su stvarno tako velike?

-Da, i vi ni ne možete da zamislite koliko. Nekoliko godina unazad mi se obratila žena kod koje je vrlo teško protekao klimaks: narušila se mentruacija, visoka temperatura, vrlo nestabilno emocionalno stanje. Šta je moguće uraditi u takvoj situaciji? Najbolje rešenje – ubrzati klimaks. Tako je i bilo – za kratko vreme ženi je prošao klimaks. Kakvo je bilo moje iznenađenje kada posle nekoliko meseci ta pacijentkinja došla kod mene sa svojom novom molbom – da joj vratim menstruaciju zato što od prestanka osećaji tokom seksa su se promenili, ali ne na bolje. Ja sam probao to da uradim – i uspelo je. Naravno, ne na dugo, par meseci… Kada želimo, naš mozak može da napravi čuda, samo je potrebno vrlo kompetentno i pažljivo na njega delovati.

Dosije u nekoliko datuma:

Ruben Papian se rodio 6. juna 1962. godine. U vrlo ranom uzrastu počeo je da doživljava osećaje sasvim druge realnosti

1982 god – slučajno sreće čoveka koji maše rukama nad nekome. To je bio ekstrasens. Od tog momenta počinje radni proces samoobrazovanja i upoznavanja sa ezoterijom

1988 god – postaje ekstrasens Ministarstva inostranih poslova u Moskvi

1990 god – ide u Jugoslaviju gde se pojavila prva objava, posle čega počinje “rubenomanija” – parapsiholog Ruben Papian prima od 150 do 200 ljudi dnevno

1994 god – seli se u Holandiju i počinje da sarađuje sa Shell-om, učestvuje u krupnim projektima od 50 milionskih do milijardu i po

2005 god – Centar Rubena Papian u Beogradu transformiše se u Institut ezoterije i parapsihologije. Zapošljava osoblje, a po metodi Papiana sprovode se istraživački radovi

2008 god – Ruben Papian se seli u Los Anđeles

Izvor: “Афишa”, 2008

Leave a Reply

