Mentalna korekcija zdravlja

1991-12-xyz-Mentalna korekcija zdravlja_header2

’’Почео сам од првих главобоља које сам ’’отерао’’ мојим друговима и дошао до ’’одстрањивања’’ великих тумора. Помагао сам људима који имају проблема са килограмима као и онима који су хронични алкохоличари или пушачи. Основно је да човек који дође код мене расчисти са самим собом да ли жели да ради оно због чега је дошао, или не. Наравно, ја никада нисам ниподаштавао рад и умеће званичне медицине, напротив.’’

Када болест прогресира и поред свих предузетих мера савремене медицине онда се то сматра нечим сасвим нормалним јер смо сви ми смртни. Међутим, када се стање не побољшава после ‘‘алтернативног‘‘ третмана онда је он жртва ‘‘шарлатана‘‘, пошто би они по неким резоновањима требало бити свемоћни — каже нам Рубен Папјан, двадесетосмогодишњак из Јеревана који већ осам месеци живи у Београду где је отворио Центар за менталну корекцију.

У Совјетском Савезу ситуација је знатно боља када је реч о алтернативној медицини — каже нам он — док је у Југославији над њом још увек надвијен облак сумње који се бели и од лекарских матнила, јер они који их носе (већина) ни по коју цену не желе да прихвате нетто што у њиховим књигама није записано. Не знам одакле баш код њих таква сујета јер нам је циљ исти. Код мене долази много људи различитих занимања јер је наш центар кренуо и курсеве који су отворени за све. Оно што радим, спреман сам сваког момента да преэентирам и пред тимом стручњака разних профила као и пред телевизијским камерама, па да разговарамо са чињеницама у рукама…

Рубен се почео бавити биоенергијом као осамнаестогодишњак у своме родном граду, уз студије архитектуре. Пре тога хоби му је била музика, а сада је у другом плану јер се ’’алтернативна медицина’’ полако почела претварати у професију. Ко зна? Можда је за његов животин пут ’’најкривљи’’ један старац који је својом чудном енергетском моћи помагао болесним Јерменима.

— Биоенергија ми није дала одговоре на нека питања па сам одлучио да кренем неким новим стазама које су ми се учиниле интересантнијим, мада сам са биоенергетичарима у мојој земљи и даље сарађивао. Биоенергија, радиестезија, ребејтинг метода (психогене методе) и остале алтернативне методе немају везе са оним што ја радим, говори Рубен. Ја се бавим методом менталне корекције, а како сам сазнао на недавнем конгресу алтернативаца света у Швајцарској, лечењем путем мисли ради још око двадесет људи на читавој Земљи. Наравно. сви ми се међусобно по нечему разликујемо јер je ово нешто што свако од нас свакодневно усавршава. Ако бих морао у најкраћем да представим ову методу, онда би се могло рећи да се овде ради о менталној комуникацији где је моја дужност да иницирам процес на основу појединих програма и касније пратим развој ситуације. Да ли ће моја ’’иницијална каписла’’ упалити то не зависи више од мене. Мислим да је важно истаћи да нема могућности негативне манипулације, а колико ћемо успети да успоставимо нарушену равнотежу унутар човека као и у његовом односу са околином, односно да савладамо проблем због којег нам се обратио то зависи од многих фактора.

Када се обратите шарлатанима они he вам рећи да ћете бити ’’сигурно излечени’’. Ја то нити говорим, нити могу да тврдим, човечије тело као и све остало има тачку одакле нема повратка, јер да има то би значило да се спустио сам Бог те је све осгало беспотребно. Ја само могу да кажем да сам сасвим сигуран да имам успеха у своме раду а што могу да потврде и многобројни моји пацијенти како у мојој земли тако и овде у Југославији. Од првих главобоља које сам ’’отерао’’ мојим друговима па до ’’одстрањивања’’ великих тумора. Помагао сам људима који имају проблема са килограмима као и онима који су хронични алкохоличари или пушачи. Основно је да човек који дође код мене расчисти са самим собом да ли жели да ради оно због чега је дошао, или не. Наравно, ја никада нисам ниподаштавао рад и умеће званичне медицине, напротив.

У Центру за менталну корекцију са Рубеном ради и социолог Љиљана Савић која је његова ученица и која ћe вероватно након одласка учитеља из Југославије самостално наставити са радом. Кажу да се Београђани најчешће жале на науровегетативне поремећаје. поремећаје вида, болест навика (гојазност, пушење, алкохолизам) док су код пацијената који долазе из Војводине најраспрострањеније поред болести вида, болести слуха  ■

Извор: ’’Треће око – Ментална корекција здравља’’ 1991 децембар

Leave a Reply

