Jermenski Merlin u Beogradu

Rođen u Jermeniji kao potomak jermenskog cara Papa u cenjenoj porodici intelektualaca, studirao arhitekturu, medicinu i psihologiju, slika, peva, svira više instrumenata, govori pet jezika, ali ono po čemu je poznat je ezoterija kojoj je posvetio više od dve decenije. Predstavljamo vam Rubena Papiana.

Kaže da je njegova profesija mudrac. Podseća na davna vremena kada su mudraci najčešće bili uz kraljeve, kao Merlin uz kralja Artura, “ne zato što je kralj glup ili neznalica, nego zato što je sam i u svojim razmišljanjima može da izgubi orijentaciju.”

Otkriva nam da negde u svetu, još iz starih vremena, postoji Asocijacija koja pronalazi ljude sa ezoterijskim znanjima i mogućnostima. Njemu je dodelila titulu mudraca.

– Verujete li u teoriju o Univerzalnom logosu koji upravlja Univerzumom i tezu da smo svi na ovaj svet došli sa određenim zadatkom, odnosno sudbinom?

– Jako simpatično zvuči imanje zadatka, samo po mom mišljenju, ako postoji neki zadatak, on je vrlo prost. Prvi i osnovni zadatak koji ima svaki čovek je živeti, disati, konzumirati i proizvoditi energiju, i tom biološkom energijom koju čovek pravi popunjavati energetski potencijal zemaljske kugle. Tako funkcioniše sistem. Ljudi, ali i životinje, nisu samo potrošači nego i proizvođači energije. I to je najvažniji zadatak svakog čoveka.

U relaciji sa drugim ljudima, formira se tvoj put koji se naziva sudbinom. I onda sudbinski put Napoleona, na primer, u jednom istorijskom trenutku postaje toliko dominantan da utiče na sudbinske puteve mnogih.

Jeste, tu ima nešto, da kažem božansko, u smislu velike snage, to su pojedinci koji dođu do tog nivoa. Ali to ne znači da je i svi drugi nemaju. I oni imaju. Naivno je misliti da je tvoj sudbinski put toliko zacrtan da ništa ne može da utiče na njega. Ja to gledam nekako globalnije.

– Kažete da ste 85 posto ezoterijskog umeća naučili, a da je samo 15 posto talenat, Zar to nije nešto što je bogomdano?

– Potencijal koji poseduje biološka materija je ne sto puta, nego milion puta snažniji nego što mislimo. Koncentracija energije koju treba trenutno da proizvedete da biste samo podigli svoju ruku uprkos gravitaciji, je ogromna.

U suštini, svaki čovek je u energetskom smislu, šetajuća atomska bomba.

Tu energiju, njene tokove, kontroliše mozak. Ali mozak je zatvoren sistem. On ne dozvoljava našem svesnom delu, tzv. JA da se meša u unutrašnje procese. On se štiti sam od sebe. Zato što moje hoću, neću, može da ošteti ceo sistem.

Mi ne možemo da utičemo na varenje ili rad jetre, na primer, da ne bismo pokvarili taj sistem. U mozgu se nalazi velika snaga.

Šta znači talenat? Ja još nisam video dete koje nema gomilu talenata, ali edukacijom se njegove mogućnosti zatvaraju, socijalni sistem ih zatvara.

Tu ima jedan jako važan faktor – nikome ne treba čovek koji nije u socijalnom sistemu, nekontrolisan. Svi mi volimo da radimo šta poželimo. E to je onih 85 posto gde treba da naučiš kako da svoje svesno podigneš na takav nivo na kome tvoj uticaj na sopstveni sistem postaje sve veći i veći. I onda manipulišeš sam sobom i tako nalaziš snagu.

– Da li to znači da kada naučite da manipulišete svojim sistemom, možete manipulisati i sistemima drugih ljudi?

– Da, zato što se sve nalazi u interrelaciji. Energija nikada ne staje, kao i struja. Zamislite jedan veliki Internet, svi ljudi i sva biološka bića su povezana između sebe. Na kraju krajeva, mozak tako funkcioniše, kao radio, kao telefon. Poznavajući svoju materiju, poznavajući materiju drugog, ti možeš da mu šalješ signale. I ti to stalno radiš. Njegov mozak čak i to detektuje, ali svest ne detektuje.

– Na vašem Institutu za ezoteriju i parapsihologiju u Beogradu organizujete školu bioenergije čiji je slogan “zanat u ruke”. Dakle, svako od nas može da nači da koristi svoju životnu energiju za samoisceljenje ili isceljenje drugih ljudi?

– Svako može da nači bioenergiju. To je mogućnost manipulisanja svojim energetskim stanjem i stanjem drugih bioloških bića i u narodu se naziva bioenergetsko isceljivanje.

Ako je nekome prijatnije da veruje da je bioenergija dar, neka veruje. Samo nešto ne verujem da Bog nije imao ništa drugo da radi, pa je dao nekom Rubenu sve te mogućnosti. Da, on je dao mogućnosti, ali sve ostalo treba da naučiš.

– Rekli ste u jednom intervjuu: “Ja sam jedan otkačeni tip koji diluje sa smrću.” Kakav je vaš odnos sa smrću?

– Smrt je kao i rođenje – proces koji nikada ne dolazi tek tako. Ona se formira, zato što materija treba da pređe put od živog stanja u tzv. mrtvo stanje. Za takvo prebacivanje, uključujući i sto milijardi ćelija koje imamo, potreban je organizovan proces, a njega kontroliše mozak.

Ajde da kažem to ovako: u mozgu postoje neke jedinice, neki sistemi koji se aktiviraju kada treba da dođe smrt. Mnogo pre fizičkog umiranja, oni počnu da pripremaju materiju, šalju signale levo-desno. Ako bismo znali u kojim regijama mozga se nalaze ti delovi i zbog čega se aktivira ovaj ili onaj proces, mogli bismo da “ugasimo” neke od njih i tako promenimo mesto, datum i formu smrti.

Ne znači da će sve biti u redu, ali se menja, nalaze se druge najoptimalnije tačke koje su vremenski gledano, dalje.

– Hoćete da kažete da se smrtni čas ne može izbeći, ali se može odložiti?

– Postoje ljudi koji znaju to da urade, ali ne u konačnom. To znači da na životnom putu, možete da se zadržite, odmorite malo duže jer vreme nije toliko određeno koliko mi mislimo. Vreme je vrlo, vrlo fleksibilna kategorija.

– Lečenje na daljinu izaziva najviše neverice, ali i interesovanja. Kako vi to radite?

– To je veoma jednostavno. Ako uzmete od prvog do desetog razreda škole, onda je to drugi razred. To se takođe može naučiti. I to je bioenergija.

– Kažete da vi ne isceljujete nego pomažete isceljenje. Kako?

– Da, ja samo pripomažem. Ima različitih metoda – mentalnim signalima, kopiranjem organa – tako što prekopiram rad svog organa i šaljem obolelom koji onda radi po matrici mog zdravog organa.

Može se i programirati rad drugih organa. Recimo, sam oboleli organ ne može da se dira, ali onda intervenišem na drugim organima, napravim tako da svi organi rade drugačije. Neke ubrzavam, neke usporavam. Tako jedan organ radi na frekvenciji od 10 kiloherca, drugi na 30, treći na 50. Ali, četvrti ne može to da izdrži. Onda menjam frekvenciju, samim tim oni su usporeni i omogućavaju i onom četvrtom da radi. Možda ću koristiti svoje mentalne signale koji su dosta snažni i samo ih implementirati pacijentu. I njegov sistem počinje da koristi moj produkt, odnosno misao. Onda ceo njegov sistem radi drugačije i vremenom se vraća u svoju normalu.

Ili metod kada više ljudi radi istovremeno. To su veoma snažni tretmani zato što se tu gubi kontrola nad finesama jer njihovi sistemi veoma intenzivno komuniciraju i svi dolaze do neke svoje normale. Kao kada se čoveku menja krv.

– S obzirom na vaše znanje, parapsihološke i ezoterijske sposobnosti, da li u postavljanju dijagnoze i lečenju primenjujete neke tajne načine?

– Mirišem, čujem, vidim, dodirujem, kako god poželite, kako god meni tog trenutka “dođe” u zavisnosti od toga šta treba da uradim.

– Za koje bolesti su korisni vaši tretmani?

– Za bilo koje. Ja nisam doktor, ja samo nalazim načine da pravilno postavim sistem. Ja ne lečim ljude, ja menjam ljude.

– Šta je vaša preokupacija?

– Nemam pojma, valjda da ja budem ja, da mi život bude dinamičan.

– Da li takav način života preporučujete i nama?

– Dinamiku da, ali na ezoteriju ne treba gledati olako. To je ogromna snaga, ali istovremeno i ogromna obaveza. Moj život se složio tako, što je slučajnost ili zakonitost. Ali to ne znači da svi treba da teže tome. Neka to ostane na nivou šou programa, a da to ne “uđe u krv” jer da bi neko postao nešto u toj oblasti, on mora mnogo da zna. To nije zadovoljstvo, to je ogromna obaveza.

– Prsten koji nosite je neobičnog oblika i prilično veliki. Da li je samo ukras ili ima još neku funkciju?

– Ne, nije ukras. To je energetski instrument koji akumulira, šalje, sve te sitne, sitne, energetske čestice.

Profesionalac nikada ne radi sa jakom energijom, on uvek radi sa jako malo energije.

Čovek koji ga je pravio je poznati umetnik koji poznaje energiju. Radio ga je prema mojim uputstvima, prema onome što sam ja hteo tu da bude. Dok ga je pravio, nešto je pogrešno spojio i on se jako razboleo. Kada sam došao kod njega da vidim prsten, rekao sam da je nešto pogrešno spojio. On je tvrdio da nije, ali smo onda zajednički pronašli grešku. I čim je počeo da rastavlja prsten i menja, njemu je bilo bolje.

Papianovi lekoviti čajevi

Posle rata u Jugoslaviji, kod mene su došli neki ljudi i doneli mi nekoliko čajeva i rekli na šta i kako deluju. Ja sam ih pomirisao i rekao, ne – ti čajevi ne deluju na to što kažete, nego na to, to i to. I onda su oni rekli – uzmite vi pa ih pravite. I tako su nastali ti čajevi.

Na ovom tržištu su već 6 godina, a kontroliše ih jedna holandska laboratorija. To su mešavine ekološki ispravnih lekovitih biljaka sa visokim energetskim potencijalom, a poseduju sertifikat EU da su organskog porekla i da su prve kategorije.

Kako funkcioniše “Rubenova piramida”?

Napravio sam bioenergetsku mašinu u kojoj su organizovani energetski tokovi, selekcionisani tako da se menja vremenski tok i drugačiji je doživljaj vremena i prostora. U nju je ugrađeno šest patenata, plus 20 godina sticanog znanja i moj sistem koji detektuje mnogo toga što ljudi nisu u stanju da primete. Piramida je zapravo JA.

Cilj tog projekta je veoma blago delovanje kosmičke i prirodne biološke energije na ljudski organizam kako bi se harmonizovali biohemijski, metabolički, psihički i mentalni procesi. Sam efekat je regeneracija tkiva, opuštanje, podizanje energetskog potencijala organizma, kao i blag isceliteljski efekat.

Izvor: “Alternativne medicina – Jermenski Merlin u Beogradu”, 2007 Oktobar, Srbija

Leave a Reply

