Ruben Papian – Čudesan čovek koji rešava nerešive probleme i spasava ljudske živote

“Ja sam jedan odlepljeni tip koji diluje sa smrću”

Izrazita stabilnost ličnosti, prodorne crne oči, jaka energija kojom zrači i osmeh koji pleni, prvi je utisak novinara NT о Rubenu Papijanu, magu svetskog glasa, rodenom pre 38 godina u Jermeniji. Sa porodicom živi u Amsterdamu, ali mu je, tvrdi, boravište ceo svet, jer više vremena provodi u avionu i na putovanjima nego kod kuće.

Srpski jezik, koji je naučio pre više od deset godina tokom četvorogodišnjeg boravka u Beogradu, samo je jedan od ukupno pet kojima savršeno vlada. Zanimanja ima mnogo: od nuklearne industrije, menadžmenta, kompjuterske tehnologije, TV šou programa, finansijskih konstrukcija i transakcija, do proizvodnje čajeva, alternativne medicine i alternativnih nauka. Alternativa mu je, čak, najmanji izvor prihoda. Savetnik je nekoliko moćnih svetskih korporacija, sarađuje sa naučnim organizacijama i akademijama iz više zemalja.

• Da li se bavite alternativnim metodama da biste pokazali zvaničnoj medicini da nije uvek u pravu?
– Apsolutno ne. Sa oficijelnim lekarima imam fantastičnu saradnju. Nisamn čovek alternative, pre bih rekao da sam naučnik koji ide paralelno sa naukom, ali ne mogu da budem u njoj jer ona nema toliko širok spektar koji ja posedujem. Naučne organizacije su spremne na kooperaciju samo kada vide da neko može njihovim jezikom da predstavi ono što ta nauka smatra alternativom ili natprirodnim procesima. Lečenje je samo jedan deo toga.

• Da li Vas onda mogu nazvati isceliteljem?
– Nemojte, nisam iscelitelj u klasičnom smislu. Bolje recite da sam jedan odlepljen tip koji može da učini čudo. Ja rešavam probleme. Vrlo često zdravstvene tegobe apsolutno nemaju korena u organizmu, već u nekom drugom spektru te ličnosti, kao što je socijalna sredina, sistem obrazovanja, komunikacija… U takvim slućajevima, koliko god da se leči, zdravstveni problem ne može da se normalizuje.

• Kako dijagnostikujete problem?
– Pri prvom susretu saslušam viziju postojećeg problema od samog pacijenta. То je važno jer valja spoznati realnost problema, ali i kako to sama ličnost doživljava. Vrlo često to nije u skladu. Treći faktor pri, nazovimo je dijagnostici jesu mišljenje i analize klasične medicine. Posle toga uporedujem realnu sliku koju vidim, i to u pravom smislu reči, do bilo kog kapilara koji me zanima.

• Nije li to sposobnost skeniranja?
– Čak i više nego što se postiže skenerom ili metodom elektromagnetne rezonance. Problem ne mora da se vidi, može da se odsluša, ili omiriše. То su detaljno
razradene percepcije koje mi pomažu da detektujem problem, bez obzira u kojoj je sferi. Potom upoređujem svoje viđenje uzroka, mišljenje lekara koji koriste drugu metodologiju i predstavu samog pacijenta kako on doživljava svoj problem. Тек na osnovu svega stvaram vlastiti sistem i pronalazim način koji pomaže.

• Koje sisteme koristite?
– Sopstvene mozgovne konstrukcije. Posedujem operativni sistem analize, konstruktivnu memoriju, operativnu memoriju… U glavi počinjem da konstruišem najoptimalniji sistem, najadekvatniji za konkretan slučaj. Ne radi se samo о jednoj metodologiji, о jednom prilazu čoveku. Kod ljudi svaka dijagnoza ima drugu sliku. Kada se radi bioenergetska dijagnostika rukama, onda se može reći – ima promena. Ali, promene mogu biti i kada čoveku daš 1.000 dolara. Mahanje rukama pri tretmanu nije kvalitet, niti uslov za rezultat. Važno je koliko se dugo tim rukama maše, kojim intenzitetom, važan je redosled kada se i nad kojim mestima na telu postavlja šaka.

• Koje slučajeve razrešavate kada je zdravlje u pitanju?
– Kod mene se dolazi kada više šansi nema. Ja sam mnogima poslednja. Najvažnije za rezulat kod pacijenta jeste da poznajem svoju „mašinu”. Ukoliko postoji i jedan segment koji kod sebe ne mogu da kontrološem, neću to moći ni kod drugog. Poznavanje sebe i kontrola jeste osnovni uslov za uspeh.

• Znači, prihvatate samo otpisane?
– Bavim se najtežim slućajevima, ali ne kvantitativno. То znači da ako u jednoj državi postoji takav slučaj i angažuju me, letim tamo samo zbog tog slučaja ili,
možda, još jednog sličnog pacijenta. То ima i svoju vremensku obavezu, a i finansijsku vrednost. Ne želim da opterećujem svoj mozak koji mora da bude hiperaktivan. Moja mašina ni sa koje strane ne sme da bude opterećena tako da može potpuno da se posvetiti problemu koji rešava i
samo u tom slučaju mogu da dam najbolje efekte.

• Objasnite kako Vam to uspeva?
– Prvo što činim а takvim situacijama jeste da „ulazim” u tu osobu i proračunam gde se nalazi okidač smrti, kakve su funkcije poremećene. U mozgu se nalazi
nešto о čemu malo ко zna – jedan centar gde se formira proces smrti, odnosno
prelazak iz stanja žive u stanje mrtve materije, a taj proces počinje kada se složi više parametara. Moj zadatak je da proračunam te parametre, odredim glavne
i da li ima ikakve šanse da se utiče kako bi se oni pomerili.

• Možete li da date neki primer?
– U poslednje vreme najviše me traže zbog slučajeva karcinoma. Tako, na primer, lekari su 75-ogodišnjem čoveku rekli da jma još dva dana života. Letim za Švedsku, vidim situaciju, osoba već miriše na smrt. Prema nalazima lekara ima karcinom želuca sa metastazama na drugim organima. Video sam da se dva, tri parametra koji su glavni okidači smrti nisu još poklopili. Pravim proračun, kao kompjuter, na koji se način može delovati. U ljudskom svetu to je čudo. То se samo dešava u prirodi, na nivou prirodnih funkcija, a ne na svesnom ljudskom nivou. Radim kratko, odjednom, to, kako nazivam, „prikopčavanje” i „otkopćavanje”, pomeranje parametara. Tretmani za regeneraciju materije dolaze tek kasnije, kada se vidi da je smrt izbegnuta.
Sledećeg jutra taj čovek koji, kada sam došao, nije mogao ni da me vidi, niti je govorio, osvanuo je ne samo živ, već je pričao, pomerao ruke i noge. Porodici je
rekao: „Trebalo je noćas da umrem, a spasio me onaj mladić koga ste juče doveli.
Sin ga je pitao: „Tata, zašto tako misliš?”
Odgovorio je: „Video sam mrtve rodake, oni su me čekali, ali mi taj mladić nije ispuštao iz ruku, bio je sa mnom i vratio me nazad medu žive, rekavši mi da nije moje vreme.”

Taj pacijent nije 100 odsto zdrav, prošlo je svega tri meseca od našeg susreta, ali on šeta, govori, jede… Lekari ništa ne komentarišu jer znaju da je Ruben bio.

• U svim religijama se govori da su sudbinski odredeni vreme rođenja i smrti, a Vi ste, u konkretnom slučaju, zaustavili smrt. Kako to objašnjavate?
– Ja ne zaustavljam smrt, ja dilujem sa njom. Možda za mnoge to zvuči kao naučna ili nenaučna fantastika, ali tako je.

• Radite li na daljinu?
– Svakodnevno se javljaju ljudi iz različitih zemalja sa kojima radim. U stvari, pratim ih. Ali najviše volim da prvi kontakt bude licem u lice. Ne zato što smatram da se na daljinu ne može raditi ako se nе vidi osoba. Može, ali ja želim da u tom ličnom kontaktu proverim sebe, tog čoveka, dijagnozu…

• Koji su Vaši najuspešniji učenici?
– Najuspešniji su jedan učenik u SIoveniji, jedan u SAD, i u Holandiji. U Jugoslavi imam tri učenika koji su mnogo postigli, ali treba im još vremena da bi mogli da dostignu najviši nivo u lečenju, a uče već deset godina.

O magiji

• Da li sebe smatrate magom?
– Da, jer magija nije ništa drugo nego korišćenje prirodnih procesa. U prirodi sve to lepo funkcioniše. Mačka se vraća kući bez obzira gde se
nalazi. Zar to nije magija? Ili mali pauk koji u sebi podgreva vodu do 100 stepeni Celzijusa. Svi ti energetski procesi jesu magija. Magija nije ništa drugo nego
sistem raspoređivanja energije i vremenski rok takvog delovanja. То nije samo biološka energija, već i kosmička, prirodna. А znanje da se to koristi je ili deo genetskog nasleđa ili rezulat učenja iz starih zapisa onih koji su to davno znali da koriste živeći sa prirodom. Danas je pojam magije mnogo teže odrediti jer živimo u svetu energetskih konflikata, počev od kvaliteta vode, hrane, sociološkog okruženja…

Izvor: “Nedeljni Telegraf – Ruben Papian – Čudesni čovek koji rešava nerešive probleme”, 2001 Mart, Srbija

Leave a Reply

