Kako reprogramirati bolest i druge probleme?

-Ruben, kako radi parapsiholog?

-Ljudski mozak nosi u sebi kolosalni obim informacija (u sadašnjem momentu mozak u svakom od nas dobija informacije o milion procesa koji se dešavaju u svetu, ali svest sve to ne registruje da se u čoveku ne bi taložila panika). Ako je čak i deo informacije mozga destruktivan, kod nas počinju problemi – sa zdravljem, u porodici, na poslu, u odnosima. Ja kao parapsiholog (više kao paranaučnik) vladam sposobnošću da bukvalno uđem u mozak čoveka, “prilagodim se na njegov talas” i očistim od rušilačke informacije.

Danas je kod nas u gostima Ruben Papian – izvanredan istraživač ljudskog mozga, specijalist u oblasti parapsihologije i ezoterije koji pomaže stotinama ljudi po celom svetu.

-U kakvim situacijama ljudi dođu da vas zamole za pomoć?

-Meni se ljudi obraćaju sa svakakvim problemima koji su već toliko složeni da je pomoć gotovo nemoguća. Sad ja govorim o pred-smrtnim situacijama. Povremeno ja moram da letim u različita mesta na svetu i može da se kaže da u pravom smislu te reči – spasavam ljude. Na primer, pre mesec dana su me pozvali da hitno dođem u Evropu kod devetogodišnjeg dečaka koji je pao sa drveta. Dete je udarilo glavom o asfalt, dobio ogroman hematom i upao u komu. Imao je 10% šansu da preživi, a i to bi za njega bilo čudo: razervi u organizmu praktično već nije bilo. Počeo sam mentalno da radim: oprezno sam ušao u mozak dečaka da bih aktivirao skrivene moći organizma i mobilizovao ih na borbu za život. Posle seanse sam otputovao. Čudo se desilo: posle dva dana kod pacijenta su se oporavili refleksi, trećeg dana je izašao iz kome. Posle šest nedelja, mama sa sinom ulazi u moj kabinet – ja pred sobom vidim običnog, zdravog dečkića.

-Ovo prosto oduzima dah… Kako je tako nešto uopšte moguće?

-Objasniću. Uzmemo, na primer, telefonski razgovor. Kako se on dešava? Parametri jednog aparata stupaju u vezu sa parametrima drugog – i tu je cela tajna telefonskog razgovora. Sa mozgom u glavi je potpuno isto i moj mozak vlada unikatnom sposobnošću da se adaptira, podesi ka mozgu drugog čoveka. Međutim, ja imam moralni kodeks saglasno kom ja nikada ne ulazim u tuđu glavu, osim kada me za to ne pitaju. Ako me pita, počinjem seanu i sprovodim dijagnostiku. Ako otkrijem bolest organskog porekla, već posle sedam seansi počinje proces isceljenja – brže ne sme jer bolestan organ ne može da izdrži takav napor. U procesu lečenja koristim metod bioenergije ili neposredno utičem na oštećeni organ.

Ako nije bolest u pitanju, nego čoveku prosto u životu sve ide naopako, za vraćanje informacionog balansa dovoljna je jedna seansa posle koje se život pacijenta vrlo brzo poboljšava.

-Naravno, nema svako takvu snagu…

-Vi grešite. Apsolutno svaki čovek može razviti u sebi te sposobnosti, u mom institutu se za to specijalno obučavaju. Ali istina je u tome da nije svakome dato pravo da osvesti u sebi takve sposobnosti. Čak i među onima koji uče ezoteriju i ekstra-percepciju, samo pojedinci će pokazati iznenađujuće rezultate. Na hiljade njih uči da svira violinu, ali Paganini je ipak samo jedan u istoriji.

2008, Los Anđeles

Leave a Reply

