Onaj koji vlada informacijama vlada svetom

Danas je jako teško bilo koga bilo čime zadiviti. Tako i mene. Verovato zbog toga, čovek, čiji vam razgovor predlažem upravo sada, nije me samo zadivio – on me je jednostavno šokirao, ali me je šokirao nekako vrlo životno, umirujuće. U gostima nam je Ruben Papian – poznati istraživač ljudskog mozga, stručnjak u oblasti parapsihologije i ezoterije, koji pomaže stotinama ljudi po celom svetu. Nemojte da žurite da okrenete stranicu – ovakvog do sada sigurno niste upoznali.

-Rubene, kako radi parapsiholog?

-Ljudski mozak sadrži u sebi neverovatan obim informacija (u datom momentu mozak svakog od nas dobija informacije o million procesa koji se dešavaju u svetu, ali svest ne registruje sve to kako ne bi gurnula čovečanstvo u paniku). Kada se čak i deo informacija mozga javlja kao nešto destruktivno kod nas počinju problemi – sa zdravljem, porodicom, poslom, u odnosima. Ja kao parapsiholog (čak radije kao paranaučnik) vladam sposobnošću da bukvalno udjem u ljudski mozak, “da se štelujem na njegovu frekvenciju” i da ga očistim od rušilačkih informacija.

-U kavkim situacijama vas ljudi mole za pomoć?

-Meni se obraćaju sa raznim problemima čak i sa tako ozbiljnim gde je pomoći skoro nemoguće. Sada govorim o stanjima pre smrti. S vremena na vreme letim svugde po svetu i bukvalno se dešava da spašavam ljude. Na primer, pre mesec dana su me hitno pozvali u Evropu zbog devetogodišnjeg dečaka koji je pao s drveta. Dečak je udario glavom u asphalt i dobio ogroman hematom i pao u komu. Imao je jedva jednu šansu šansu od deset da preživi i to bi bilo za njega čudo: rezervi u organizmu praktično nije bilo. Počeo sam mentalno da radim: oprezno sam ušao u dečakov mozak kako bih aktivirao skrivene snage organizma i mobilisao ih za borbu za život. Nakon tretmana sam odleteo. Čudo se desilo: nakon dva dana su se kod pacijenta uspostavili refleksi, trećeg dana dečak je izašao iz kome. Za šest nedelja je mama sa sinom ušla u moj kabinet – pred sobom sam video običnog zdravog dečaka.

-Jednostavno zastaje dah … Kako je to uopšte moguće?

-Objasniću. Uzmimo, na primer, telefonski razgovor. Kako se on dešava? Parametri jednog aparata stupaju u kontakt s parametrima drugog – i u tome je sva tajna telefonske komunikacije. S ljudskom mozgom se dešava to isto, i moj mozak ovlada unikatnom sposobnošću da se adaptira, prilagodjava mozgu drugog čoveka. Ali ja imam moralni kodeks u skladu sa kojim ne ulazim u tudju glavu dok mi to ne zatraže. Ako zatraže, počinjem tretman, radim dijagnostiku. Ako otkrijem organsku bolest, već posle sedam tretmana počinje proces isceljenja – brže ne treba, bolestan organ neće izdržati takav napor. U procesu lečenja koristim metod bioenergije ili utičem neposredno na povredjeni organ

Ako bolesti nema, nego jednostavno čoveku u životu sve ide naopako, za uspostavljanje informacionog balansa dovoljan je jedan tretman, nakon čega se život pacijenta poboljšava jako brzo. Ali sve to nije tako jednostavno – važno je da signali, koje ja šaljem drugom čoveku, budu slabi, inače umesto da pomognu, oni mogu jako da povrede. Zbog toga je parapsiholog obavezan da koristi intelekt koji mu je dat i neprestano da usavršava svoje sposobnosti.

-Verovatno , daleko da je svakom data takva snaga…

Grešite. Apsolutno svaki čovek može da razvije u sebi te sposobnosti, na mom Institutu postoji specijalna obuka za to. Ali je istina da nije svakome dato pravo da u sebi osvesti takve mogućnosti, čak i medju onima koji se obučavaju ekstrasenzorstvu i ezoteriji.Jedino pojedinci će pokazivati zapanjujuće rezultate. Violinu uče da sviraju na hiljade, ali u istoriji postoji samo jedan Paganini.

-Odakle vi uzimate informaciju, direktno iz mozka pacijenta?

-Kada se nalazite na takvom nivou, kao ja, vi ste dužni da ovladati svim instrumentima za dobijanje informacija, u tom smislu treba da umete da je izvučete iz ljudskog mozga. Ja dobijam mnoge informacije, analiziram svo životno iskustvo čoveka sa kojim radim u datom momentu.

-Da li uključujete svoju intuiciju? I šta je to intuicija?

-Intuicija, to je takodje jedan od instrumenata za dobijanje informacija. Ali važno je da vi vladate intuicijom, a ne ona vama.

-Na koji način vi čistite svoj mozak od svih tih informacija koje obradjujete? I da li je to potrebno raditi?

-Obavezno. Ako osećam da se nešto mesa, sprovodim u glavu generalno spremanje. Kako? Naučio sam da zaboravljam nepotrebno. I bukvalno, mnogo sam duže učio da zaboravljam nego da pamtim.

-Vi živite onako kako živi miliardu drugih ljudi?

-Naravno da ne. Ja imam druge prioritete, to i sami razumete. U tom smislu, vi se odredjenom dogadjaju možete radovati, a ja ne – zato što ja unapred znam za opasnost tog dogadjaja.

-Koji je vaš glavni princip u životu?

-Nemam ga. Ja namam pravo na principe. Oni su sutiacioni jer se ja neprestano prilagodjavam nekome. Ali pri tom uvek ostajem ono što samo ja – to je činjenica.

-Kada bi ste mogli da počnete svoj život iz početka, da li bi ste izabrali isti put?

-Ne. Tada bi uslovi bili drugačiji. I u skladu sa tim drugačiji rezultat. A meni drugi rezultat nije potreban…

Neki autobiografski podaci:

Ruben Papian se rodio 6. juna 1962. godine. Jako rano je počeo da doživljava osećaje sasvim druge realnosti

1982. godine – slučajno se sreo sa čovekom koji je iznad nekog mahao rukama. To je bio ekstrasens. Od tada počinje ?? vrtoglavi process samoobrazovanja i poznavanja ezoterije.

1988. godine – postaje ekstrasens pri Ministarstvu inostranih poslova u Moskvi

1990. godine – leti u Jugoslviju, gde se o njemu pojavljuje prva publikacija nakon čega počinje prava “rubenomanija” – parapsiholog Ruben Papian prima od 150 do 200 ljudi na dan.

1994. godine – odlazi u Holandiju i počinje saradnju sa SHELL-om, učestvuje u krupnim projektima – od 50-milionskih do polamiliardskih

2005. godine – Centar Rubena Papiana u Beogradu se transformiše u Institut ezoterije i parapsihologije. Regrutuje se kadar, po metodi Papiana su u toku istraživački radovi

2008. godine – Ruben Papian prelazi u Los Andjeles

Izvor: Владеющий информацией владеет миром, Екатерина Алексеева“, 2008 August

Leave a Reply

