Ekstrasens Ruben Papian: Dolazi matrijarhat

Ekstrasens Ruben Papian obećava da 2012 godina nije kraj sveta. Ali, muškarce čeka neprijatno iznenađenje: dolazi epoha matrijarhata, žene će upravljati svetom. Takvog mišljenja pridržava se Ruben Papian koji je stigao u Kazahstan. Mišljenje o ovom čoveku je podeljeno. Jedni ga smatraju poslatim od Boga, a drugi ga optužuju da je u savezu sa Satanom.
Jedan je od najistaknutijih figura u svetu ezoterika koji je kategorički protiv toga da ga nazivaju ekstrasensom ili narodnim isceliteljem. Papian je uveren u to da je došao na ovaj svet kao mentor. Ruben je široko poznat u Evropi i USA, otvorio je u Srbiji Institut za ezoteriju i parapsihologiju, a njegovi uspesi u oblasti netradicionalnih metoda lečenja neizlečivih bolesti zaslužuju pohvalu i od kralja. Sama kraljica Holandije Beatriks je pozvala Papiana u svoju zemlju, gde je bio uključen u neobičan projekat za otkrivanje talenata kod darovite dece.  Rezultati su prevazišli sva očekivanja: Rubenovi učenici uspešno vežbaju u različitim delovima sveta. Nedavno je maestro otvorio centar u južnoj prestonici – “Sfera”, koji su ljudi već prekrstili u “škola za ekstrasense”. O tome kako u sebi probuditi skrivene talente, naučiti čitati misli, predviđati budućnost i tražiti nestale osobe, Ruben Papian za čitatelje “EK” kaže:

– Kada me pitaju šta je potrebno za to da ja budem ekstrasens, ja odgovorim – samo tvoja želja. Verujte, skriveni talenti postoje kod svih: mi se sa njima rađamo, samo nam nedostaje znanje. Mi ne znamo kako da otvorimo sanduk sa dragocenostima koji se skriva u svakom od nas. Ali, ja mogu pomoći ljudima u pronalaženju tih tajnih znanja. U stvari, ja ni sam ranije nisam znao o tome kako da primenim tu silu koja je u meni. Tokom dugih godina rada shvatio sam jednu prostu stvar – svaki čovek može da otkrije u sebi talente, koliko god da mu se čine magičnim i nestvarnim.

– Poznati ekstrasensi vole da ističu svoj značaj i ekskluzivnost. Štaviše, oni često govore o tome da se njihov dar probudi u njima posle velikih potresa.

– Ja ne smatram sebe ekstrasensom, mađioničarem, isceliteljem ili magom. Ja sam jednostavno Ruben Papian, a zvanja i sve te magične titule meni ne trebaju. Odrastao sam u prekrasnoj intelektualnoj porodici, nikakvih krupnih neprijatnosti ili problema nisam imao, nisam imao neke nesreće, nisam preživeo kliničku smrt. Ali, sa 16 godina sam počeo da primećujem ljudsku bol. Ne znam kako to da objasnim, ali tačno sam znao da je ova ili ona osoba bolesna. Čak štaviše, mogao sam da kažem šta tačno boli. U početku sam lečio rukama. Slava o meni se brzo širila među prijateljima i rođacima. Za lečenje su mi plaćali, ali ubrzo sam imao jedan san u kojem mi je neko nevidljiv rekao: “To nije tvoje. Ti nisi došao na svet zbog toga”. Odmah sam shvatio da je reč o tome da se za lečenje ne može uzimati novac. Čak sam prestao potpuno da vidim bolest. Tako da sam otišao kod svih ljudi koji su bili kod mene i vratio im novac, i moj dar mi se vratio. Kasnije sam lečio ljude koji su na visokim pozicijama, avionom su me slali ka najuticajnijim sovjetskim ljudima. Potom su za mene otkrili i u inostranstvu. Sada živim u Holandiji i lečim samo u krajnje neophodnom slučaju – tamo gde je medicina već nemoćna.

– Recite nam nešto o bilo kom neobičnom događaju u vašoj praksi.

– Jednom mi se za pomoć obratila ikona evropskog top-modela. Devojka je tvrdila da ceo njen život leti u pakao. Ispostavilo se da ona mašta o velikim grudima, ali se plaši plastične operacije. Sada bih ja sigurno odbio takav eksperiment, ali tada meni samom je to bilo interesantno – da li ja mogu da povećam grudi ove žene? Mogu! Tu proceduru sam kasnije ponavljao nekoliko puta, ali ubrzo mi je bilo dosadno. Jednog dana, moja dobra poznanica me je zamolila da pomerim menstrualni ciklus (njoj je za par dana dolazio voljeni i ovi dani su rušili njene romantične planove). Ako vi mislite da sam se ja izborio sa tim zadatkom lako, onda grešite. Lečiti čoveka je lako zato što ti radiš zajedno sa prirodom. A u ovom slučaju ja sam radio protiv zakona prirode. Iskreno ću priznati, nisam bio siguran da ću uspeti, ali sve je ispalo dobro. Ako žena nešto hoće, ona uvek to i dobije … ako treba i sa tuđim rukama (smeje se on).

– Da li ste ikada čuli razgovore o tome da ste vi prodali dušu đavolu?

– Koliko hoćete! Reći ću vam još nešto: ponekad smatraju da sam ja sam Satana. Ali postoje i ljudi uvereni da me je Bog poslao na zemlju. I sa ovim i sa drugim izjavama ja sam miran.

– Da li možete da osetite da u duši čoveka vreba strašno zlo?

– Da. A u tom daru nema unikalnosti. Ponavljam, i vi i bilo koji drugi čovek bez truda bi ovladao tom tehnikom. Ona pomaže spečavanju bede i katastrofe. U Americi sam upoznao majku desetogodišnjih trojki: gledajući na nju, odmah sam pomislio da je u nevolji. Pitao sam je, ne ugrožava li ona nekoga od svoje dece? I ona je priznala da je njena ćerka u više navrata izrazila želju da ubije svoju majku. Ova čudna devojčica je igrala strašne igre, na primer, bacala nož na sopstvenog brata. Majka se bojala da pusti svoju decu bez nadzora. Ja sam rešio da pomognem toj porodici. Saznao sam da je prapraprapra-baka dece bila veštica koju su spalili inkvizitori na lomači pre 300 godina. To je ostavilo strašno nasleđe veštica koje je prikazano posle tri veka. Svako od dece dobilo je od nje “poklon”: jedna devojčica je na svet došla kao invalid, druga je dobila sav bes te veštice, a dečkić je upio strah veštice, zbog pogibije u rukama plamena. Uspeo sam da stavim pod kontrolu njihovu zlobu i gnev, dao sam dečaku dugo čekani san (od rođenja skoro da nije spavao noću i patio je od noćnih mora), i u velikoj meri poboljšao zdravstveno stanje devojčice invalida. Na žalost, njeno potpuno izlečenje nije bilo moguće.

– Vi živite u Holandiji, a svoj centar “Sfera” rešili ste da otvorite u Kazahstanu. Koje je objašnjenje?

– Mene su pozvali u vašu zemlju i ja sam dao ovaj zanimljiv predlog. Uzgred, druga škola biće otvorena u isto vreme u Sloveniji. Istina, ja neću predavati u centru u Almaty. Prvog decembra na otvaranju prisustvovaće predavač Roze iz Srbije. A ja planiram samo da dođem u Almaty da vršim nadzor nad radom škole. Takođe, ja ću napraviti neobičnu piramidu koja će otkriti čitav spektar ljudskih sposobnosti i talenata. Mislim da ćemo je za tri-četiri meseca postaviti u dvorištu našeg centra.

– Predstojeću 2012 godinu mnogi čekaju sa strahom. Šta kažete o smaku sveta?

-Nema potrebe za panikom. Da, dolaze teška vremena, biće mnogo katastrofa, klimatskih promena. Još jedna napomena – verovatno je da dolazi matrijarhat. Pogledajte kako su snažne, pametne i pune samopouzdanja savremene žene. Lično, ništa loše u tome ne vidim, ali tužno je to što muškarci gube svoje pozicije.

– Kolike su šanse vaših učenika u Kazahstanu za to da dođu do vašeg nivoa istreniranosti?

– Ja ne stojim u mestu, stalno radim na sebi. Teško će moji učenici mene dostići. Ali ja neću da se centar transformiše u sektu. Ja govorim učenicima: “Vama ja nisam potreban. Vaši talenti se nalaze unutar vas. Sve ćete samostalno dobiti.” Vlasnik broda odlučuje gde će ploviti, samo treba podići jedra.

Izvor: “Экспресс К – Грядет матриархат”, 2011 Novembar, Kazahstan

Leave a Reply

